Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

+2
Hatsjiekidee
Cookie86
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 za 02 jun 2012, 00:38

Hallo iedereen,

Ik zal er vanavond helaas niet geraken. Collega is ziek en moet langer werken. Dus zal er niet op tijd geraken.

Restaurant is gereserveerd tussen 20u en 20u30. Adres hiervan is Zand 24.

Sorry!
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Kim vr 01 jun 2012, 21:29

Mannekes... Nog ff en 't is helemaal off topic affraid

Wat is nu eigenlijk het totaal aantal deelnemers?
Tot straks!

PS. Steph bevestigde reeds in mijn naam.

Kim
Kim
Admin

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-03-11
Leeftijd : 45
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  steph do 31 mei 2012, 03:21

Wim,

Vroeger ging er een mail rond met de details van een activiteit wat heel handig was, zou dit msch weer ingevoerd kunnen worden? Dat er een activiteit is, is wel duidelijk, maar niet alle details staan op het forum. Mij maakt het allemaal niet uit, maar ik was gewoon in de veronderstelling dat er eerst werd gegeten aangezien het anders nogal laat kan worden. Maar da's nu ook geen ramp, dan eet ik wel vooraf al iets Very Happy

Hatsjiekidee schreef:
steph schreef:Er is ook nog geen mail rondgegaan wat het plan is, dus msch is niet iedereen hiervan op de hoogte. Wij wisten ook bijvoorbeeld niet dat het niet bij stoepa of republiek ging zijn.. Hoe laat heb je dan wel gereserveerd bij de Hollywood?

De info over een activiteit wordt normaal op het forum gecentraliseerd. Via mail worden all Flai'o leden op de hoogte gebracht dat er een activiteit is. Via een link kun je dan hier komen kijken, melden dat je meegaat en verder op de hoogt blijven. 'k Ziet 't probleem niet. Rolling Eyes

't Lijkt me prima georganiseerd van Lynn.
Wie beter kan of een activiteit volgens zijn eigen persoonlijke wensen wil zien verlopen mag uiteraard ook zelf het initiatief nemen.

steph

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Hatsjiekidee do 31 mei 2012, 03:07

steph schreef:Er is ook nog geen mail rondgegaan wat het plan is, dus msch is niet iedereen hiervan op de hoogte. Wij wisten ook bijvoorbeeld niet dat het niet bij stoepa of republiek ging zijn.. Hoe laat heb je dan wel gereserveerd bij de Hollywood?

De info over een activiteit wordt normaal op het forum gecentraliseerd. Via mail worden all Flai'o leden op de hoogte gebracht dat er een activiteit is. Via een link kun je dan hier komen kijken, melden dat je meegaat en verder op de hoogt blijven. 'k Ziet 't probleem niet. Rolling Eyes

't Lijkt me prima georganiseerd van Lynn.
Wie beter kan of een activiteit volgens zijn eigen persoonlijke wensen wil zien verlopen mag uiteraard ook zelf het initiatief nemen.
Hatsjiekidee
Hatsjiekidee

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 wo 30 mei 2012, 23:17

Iedereen is op de hoogte van plaats en tijdstip van afspraak. 18u aan de bowling.

In het restaurant heb ik gereserveerd tussen 20u à 20u30. Heb mijn best gedaan om een goede oplossing te vinden qua restaurant, waar er iets op de menukaart staat dat iedereen wel zal lusten en dat niet te duur is.
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  steph di 29 mei 2012, 22:44

Er is ook nog geen mail rondgegaan wat het plan is, dus msch is niet iedereen hiervan op de hoogte. Wij wisten ook bijvoorbeeld niet dat het niet bij stoepa of republiek ging zijn.. Hoe laat heb je dan wel gereserveerd bij de Hollywood?

steph

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 di 29 mei 2012, 08:10

Heb toch nog van niemand een opmerking gekregen daarover. Sowieso als je met 10 mensen bent zit je toch al in 2 groepen om te bowlen.
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  steph di 29 mei 2012, 07:20

Is iedereen daar voorstander van? Persoonlijk zou ik opteren om eerst te gaan eten zodat er ook al rustig gebabbeld kan worden en je elkaar kan leren kennen. Bovendien kan bowling wel efkes duren als je met 10 bent en zou het nogal laat kunnen uitvallen om uiteindelijk te gaan eten.

steph

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 di 29 mei 2012, 07:16

We zouden eerst bowlen en dan iets gaan eten. Ik heb gereserveerd bij de Hollywood. De menukaart is er iets gevarieerder dan bij de Stoepa of Republiek. Momenteel zijn we met 10 mensen.
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  steph di 29 mei 2012, 00:45

Om 18u afspreken aan de bowling maar vooraf wordt er wel iets gegeten mag ik hopen? Zoals voorgesteld, de stoepa of republiek? Wordt er dan ook gereserveerd want zijn toch al met een mooi groepje dacht ik?

steph

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 do 24 mei 2012, 07:41

Ja hoor alles gaat nog door. Heb al de details doorgegeven aan Lindsay.

Groetjes,
Lynn
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  TimS do 24 mei 2012, 07:32

Ik neem aan dat alles nog doorgaat ?

Er zat namelijk een mail in de inbox van Lindsey die ook mee wil.
Ik heb ze aangeraden hier even iets te posten of rechtstreeks met Lynn even te mailen.

groetjes, Tim.

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 di 08 mei 2012, 07:26

Hallo,

Bedankt voor je reactie! Momenteel zijn we al met 5 mensen, dus er kunnen er wel nog enkele bij Smile

We spreken af tegen 18u voor de bowling. Het adres is: Koning Leopold III Laan 68, Brugge.

Tot dan!

Groetjes,
Lynn
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  steph zo 06 mei 2012, 00:19

Hallo,

We zijn met 3 mensen (msch 4, bevestiging volgt later) die ook zouden meegaan naar de bowling+etentje in Brugge.
Hoeveel mensen zijn er al trouwens ingeschreven?

Groetjes,

Steph

steph

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Sam zo 29 apr 2012, 07:30

Ik vind dit van u een goed idee en initiatief maar helaas is Brugge toch wat te ver voor mij om te gaan bowlen. ( iets meer dan 100 km )

Ik wens u voor de rest toch nog veel succes !

Sam

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Boom

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 wo 25 apr 2012, 06:32

Is goed hoor zo, stuur maar door op mail. Alvast merci Smile

Hopelijk krijg ik wat reactie...
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Hatsjiekidee di 24 apr 2012, 09:01

't Is meestal 't makkelijkste om gewoon zelf iets te kiezen. Anders duurt het wel even eer je een beslissing hebt.
Mij lijkt bowlen + ergens iets gaan eten in 't centrum wel leuk. Je kiest maar.

Als 't OK is voor jou stuur ik dit door op mail, gebaseerd op je eerste post, met een kleine aanpassing voor preciese datum e.d.
Wink

Laat maar weten of je iets wil aangepast zien.

Hallo iedereen,

Ik zou het tof vinden om eens met een groepje mensen te gaan bowlen en daarna een hapje te gaan eten.

Ik had gedacht aan de Bowlinn in Brugge en daarna iets te gaan eten in Brugge centrum. De Republiek of De Stoepa lijken mij wel gezellig.

Wanneer? Zaterdag 2 juni, 18u.

Zin om mee te gaan? Laat mij iets weten.
lynntje_k@hotmail.com of op het Flai'o forum: https://flaio.actieforum.com/t102-bowling-etentje-brugge-2-juni
Zo kan ik ook het nodige reserveren.

Groetjes,

Lynn

Hatsjiekidee
Hatsjiekidee

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 wo 18 apr 2012, 08:27

Hey,

2 juni is prima voor mij hoor! Stuur maar rond op mail Smile 'k Ga misschien best ook eens mijn e-mailadres geven: lynntje_k@hotmail.com

Vanaf dat ik weet hoeveel personen, zal ik reserveren bij de bowling. 'k Zou juist wel moeten weten wat de meeste mensen verkiezen, eten in de bowling of Brugge centrum.
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Hatsjiekidee di 17 apr 2012, 05:23

Hey Lynn,

Leuk idee. Eeuwen geleden bowling.
Ik kan eventueel op 2 juni. Ik zou zeggen kies de datum die voor jou 't beste past en dan sturen we 't rond op mail. Zo bereik je makkelijk een groter aantal leden dan hier op het forum.
Hatsjiekidee
Hatsjiekidee

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Cookie86 zo 15 apr 2012, 06:28

Hallo iedereen,

Ik zou het tof vinden om eens met een groepje mensen te gaan bowlen en daarna een hapje te gaan eten.

Ik had gedacht aan de Bowlinn in Brugge. In deze bowling heb je een formule bowling + grill. Kostprijs hiervan is 35 euro per persoon. Een andere mogelijkheid is om eerst te bowlen en daarna iets te gaan eten in Brugge centrum. De Republiek of De Stoepa lijken mij wel gezellig.

Wanneer? Zaterdag 5 mei, 2 juni of 9 juni... Hangt af wat voor de meerderheid het beste past... Tijdstip? 17 à 18u.

Zin om mee te gaan? Laat mij de datum weten dat het beste past voor jou. Zo kan ik ook het nodige reserveren.

Groetjes,
Lynn
Cookie86
Cookie86

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oostende

Terug naar boven Ga naar beneden

Bowling + etentje - Brugge - 2 juni Empty Re: Bowling + etentje - Brugge - 2 juni

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum