Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaamse Havendag 25 juni 2011

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  Dancing Debby ma 27 jun 2011, 23:07

Alle aanwezigen bedankt!

De Vlaamse Havendag had minder bezoekers dan 4 jaar geleden, maar dat lag aan het weer. De organisatie was in elk geval tiptop verzorgd en wie had dat gedacht dat we gratis drank zouden krijgen bij Amoras Razz
Blijkbaar gaan ze nu proberen om de volgende editie al in 2013 te laten doorgaan!

Met alle andere gelijktijdige activiteiten in de stad (murga, summer fest, borgerrio, gay pride, falcon playa, bierpassieweekend, ...) heeft het eerst wel even geduurd eer we eetgelegenheid voor iedereen konden vinden, maar we hebben er in elk geval een mooie stadswandeling opzitten Wink

Mega after-party met "Discobar A moeder" in de Roma, bleken we er ook nog eens met een jarige te zitten cheers
En vervolg after-party in dancafé 't Veurleste en toen begonnen de vogeltjes te fluiten en begonnen de eerste zonnestraaltjes er alweer door te komen Sleep
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  Dancing Debby do 23 jun 2011, 00:40

1) Het baggerbedrijf is op de Boterhamvaartweg 15 2030 Antwerpen (niet ver van de Noorderlaan).

"Om 11.00u en 15.00u kan je live getuige zijn van een baggeropdracht door de baggerkraan 'De Neus'.
Je kan doorlopend een bezoek brengen aan de peilboot en baggerkraan 'De Neus' en je wordt tevens wegwijs gemaakt in het volledige baggerproces. Er is beperkte parkeergelegenheid voorzien."

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in het baggerbedrijf stel ik voor daar om 10u45, dan kunnen we de baggeropdracht zien. (Als je daar bent, bel/stuur een sms naar 0486 34 29 78)

2) Startpunt voor wie later wilt komen: MAS havenpaviljoen rond 12u, we lopen daar wat rond. Dan nemen we vervolgens de gratis pendelbus naar Amoras.
http://www.havenvanantwerpen.be/havenpaviljoen/index.php

3) "AMORAS wordt gebouwd binnen het havengebied op de rechter Scheldeoever tussen het Kanaaldok B1 en de snelweg A12." (Antwerpse Mechanische Ontwatering, Recyclage en Applicatie van Slib)
http://www.amoras.be

4) PSA Antwerp (container terminal) zou ook een aanrader zijn en de home terminal ligt niet zo ver van Amoras
http://www.psa-antwerp.be/nl

5) Wat ik eigenlijk ook nog wilde doen is de Hogere Zeevaartschool en Katoennatie (veel positiefs over gehoord tijdens de laatste Havendag), maar met de vorige editie was het meeste tegen 17u dicht dus dat zullen we op het moment zelf zien hoe ver dat we geraken.

Lillo wou ik ook nog eens doen maar als het niet lukt, gaat dit ook nog op een andere dag pirat
Ik zie op de website ook zaken staan waar we in de toekomst nog andere activiteiten mee kunnen uitwerken:

bv http://www.antwerpennoord.be/index.html (Natuurpunt Antwerpen Noord, ook speciale wandelingen, zie bij activiteiten)

bv http://www.natuurpuntwal.be/index.php?page=groot-rietveld (Natuurgebied Groot Rietveld, heb me alvast op de acitiveitenkalender aangemeld en ze gevraagd of we dit ook op andere dagen kunnen bezoeken)
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  sofie di 21 jun 2011, 20:16

Hoi,

Normaal gezien kom ik wel af!
Ik heb nog niet naar toegangelijkheid of haalbaarheid gekeken, maar ik heb wel al interesse in Amoras of 't baggerbedrijf.

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  Dancing Debby di 21 jun 2011, 11:53

Hey Ambi & Sofie. Chris en ik hebben zeker al interesse om zaterdag in A'pen te gaan zien. Wsl rond de middag ergens afspreken. We moeten nog bekijken wat we precies gaan doen. Hou het hier nog even de komende dagen in het oog om verder af te spreken.
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  ambiorix di 21 jun 2011, 10:51

hey Debby,
als het in A'pen is heb ik wel interesse om 's te gaan koekeloeren.
grt,M

ambiorix

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 12-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  sofie za 04 jun 2011, 23:56

Hey,

Ik heb al twee jaar willen gaan, maar 't is er nog nooit van gekomen omdat er eind juni altijd vrij veel te doen valt.
Ik kan nog niet beloven dat ik er zal zijn, maar de interesse is er zeker en vast!

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  Dancing Debby vr 03 jun 2011, 03:32

http://www.vlaamsehavendag.be/

De vorige (en eerste) was in de zomer van 2008, heb dit toen gedaan en was dik de moeite.
De manier bij uitstek om het gehele reilen en zeilen in de maritieme wereld (gratis) uit te pluizen... En voor wie een job zoekt in deze sector, heb je er ook aansluitend een 'jobevent'.
Happening in Antwerpen, Gent, Oostende en Zeebrugge (spijtig dat het allemaal dezelfde dag is, ben er nog niet uit of het bij mij A'pen of Gent wordt) pirat
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vlaamse Havendag 25 juni 2011 Empty Re: Vlaamse Havendag 25 juni 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum