Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw op dit forum

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw op dit forum Empty Re: Nieuw op dit forum

Bericht  TimS vr 22 jun 2012, 09:35

Veel kan ik aan Selina haar uitleg ni meer toevoegen.
Welkom !

Kleine tip moest je nog niet ingeschreven zijn op de mailinglist:
stuur dan een mailtje naar ons email-adres, te vinden op de index pagina.


TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw op dit forum Empty Re: Nieuw op dit forum

Bericht  selina vr 22 jun 2012, 06:48

Dag Line, je hoeft jezelf niet voor te stellen, maar het is natuurlijk altijd prettig om mensen te leren kennen.
Flaio is gewoon een forum waar singles tss 18-35 (dacht ik) graag nieuwe mensen willen ontmoeten en samen activiteiten te doen zoals cinemake, terrasje, pretpark, camping, etc...
Dus iedereen is vrij om zelf een voorstel te doen voor een activiteit of erop te reageren als je wilt meedoen. De laatste tijd is het wel beetje stilgevallen, zodra er een activiteit wordt georganiseerd krijgt elk lid een mail toegestuurd om je op de hoogte te brengen en je beslist dan of je afkomt of niet.
So welcome to flaio cheers

selina

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw op dit forum Empty Nieuw op dit forum

Bericht  Line di 19 jun 2012, 09:57

Dag iedereen. Ik heb me net geregistreerd op dit forum. Ik weet niet goed hoe dit in zijn werk gaat, maar... vragen staat vrij...
Stel ik mij eerst voor? Ik ben een jaar geleden afgestudeerd, en begin te merken dat mijn vriendenkring niet zo uitgebreid is als ik zou willen. Ik maak graag spontane, casual afspraakjes met vrienden, en ik ben op zoek naar mensen die dit ook graag doen. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik op dit moment meer over mezelf schrijf?
Ik ga gewoon een reactie afwachten en van daar zien we wel verder :-)

Line

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw op dit forum Empty Re: Nieuw op dit forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum