Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

4 plaatsers

Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby ma 04 jul 2011, 08:44

Nu pas thuis (21u30) en Chris bijna.

Het weekendje was gewoon héérlijk, heb er echt van genoten en denk iedereen wel.

We hadden meer geluk met het weer dan vorig jaar zondag.
Zaterdag met de kajak was nog te koud om bootjeduikelen te doen maar ben blij dat we het hebben kunnen doen (vorig jaar was het water te laag en ik vermoed binnen een paar weken terug).
Knieën zijn geschaafd van het ondergronds labyrinth, stuk huid bij mijn duimen weg van de kajak, ... dus het was wel avontuurlijk genoeg Laughing

Hoogtevrees weer overwonnen over de Indiana Jones-bruggen, en nu dat ik de death ride met klein hartje heb overwonnen ben ik zeker dat ik deze zomer m'n (verjaardagscadeau) tandemparachutesprong ook ga kunnen gebruiken Smile

Héérlijk ijsje gegeten in Marche terwijl Tim me gewoon de slappe lach bezorgde...

We zijn aan het denken om niet weer een jaar te wachten voor het volgend weekend weg Razz

Alleen niet meer deze camping, receptie is nooit open geweest en steeds moeten bellen naar 3 verschillende gsm-nummers om die mensen te kunnen bereiken.
We zijn vandaag nog naar een camping bij een kameraad in Gendron/Celles (startplaats van onze kajaktocht) geweest er een heel mooie wandeling gemaakt.

Ik heb trouwens nog een filmpje waarop Chris de vastgelopen kajak van Tim en Britt is gaan lossen en op dat zelfde moment begint zijn single kajak er op zijn eentje weg te varen.

Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  TimS ma 04 jul 2011, 01:04

Hehe, maar niptekes Very Happy één keer hard tegen de berm geschuurd en op een stroomversnelling vastgelopen... Smile
Maar de diehards zijn nog een dag langer gebleven, die komen vanavond pas naar huis.

Hatsjiekidee schreef:En? Heeft iedereen de wilde wateren overleefd?

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Hatsjiekidee zo 03 jul 2011, 22:44

En? Heeft iedereen de wilde wateren overleefd?
Hatsjiekidee
Hatsjiekidee

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby di 28 jun 2011, 21:46

Tom kan door een verwonding niet meer mee maar mss komt hij zondag wel even kijken. Dan zijn we dus met 5.
Britt komt pas zaterdagochtend.

Debby
Chris
David
Tim
Britt
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby ma 27 jun 2011, 11:38

Oeioei, jaja Tim, dit jaar bij Dinant Adventure!! (Dat is nu juist de andere kant op vanuit de camping) Very Happy En onderstaande adres klopt idd. Anders zou je daar mooi gestaan hebben in Durbuy clown

En ik heb zo'n voorgevoel dat we dit weekend schitterend weer gaan hebben!


Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty adventure

Bericht  Dave76 ma 27 jun 2011, 11:13

Hallo Debby,

slaaptent en matras daar ben ik achteraan aan het gaan. Dat zal wel geen probleem zijn Smile

Groetjes

Dave76

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 24-06-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gingelom

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  TimS ma 27 jun 2011, 10:18

Dancing Debby schreef:Ik hoop dat je het met je zus later terug goed kan maken Smile
Heb je toevallig ook extra tent of matrassen?

dat zal wel lukken.

zal mijn tentje als reserve meebrengen.

voor de duidelijkheid: het adres van Lesse Kayaks is Place Baudouin Ier, 2- 5500 Anseremme - Dinant ?

om niet om 11u bij Durbuy Adventure te staan ... Very Happy

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby ma 27 jun 2011, 08:52

Hela David

Heb hier net een foto op mijn profiel gepost en je kan me ook bereiken op ...
Morgen check ik even met de anderen hoe laat wij ongeveer daar zouden kunnen zijn vrijdag, wie met wie meerijdt vanuit Antwerpen enz.
Heb jij zelf een tent en slaapmatras(sen)?
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty ADVENTURE

Bericht  Dave76 za 25 jun 2011, 05:32

Hoi Debby,

Dat lukt me wel en zal van de partij zijn, maar ga toch proberen om vrijdag verlof te krijgen.

Ps: als ik daar arriveer hoe herken ik jullie en kan ik je bereiken ingeval van problems ?

mvg David

Dave76

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 24-06-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gingelom

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby vr 24 jun 2011, 03:22

Hoi David,

welkom en hoop dat je hier ook in de toekomst leuke mensen zult ontmoeten en fijne activiteiten organiseren/mee doen.

Ik heb vandaag een bevestigingsmail van Dinant Adventure gehad:
De eerste activiteit zaterdag begint om stipt 11u maar ze vragen minstens 15 min op voorhand te komen om te betalen.
Daarom zou iedereen zaterdag toch tegen 10.30-10.45 moeten present zijn in Dinant. Hopelijk lukt dat jou? :s

Ardennen Challenge is om 11u (duur 2u30) en het kajakken hebben ze vast gezet op 14u30 (duur 3u)
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dave76 vr 24 jun 2011, 02:23

Hoi Debby,

Ik heb me onlangs ingeschreven, ben dus nog een groentje Smile

Ik heb ook Interesse in dat weekend van aventure maar weet niet als ik vrijdag kan want heb dan vaste nacht.
Tenzij ik verlof kan krijgen natuurlijk Wink Dus als dat zo zou zijn dan kan ik pas tegen de middag zaterdag daar zijn.

Is dat een probleem en waar moet ik zowat rekening meehouden als ik mee wil doen ?

Groetjes David

Dave76

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 24-06-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gingelom

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby do 23 jun 2011, 12:03

Sorry Tim, nu pas eindelijk tijd gehad om het verder uit te werken (was met voorbereidingen jungle party bezig). Ik hoop dat je het met je zus later terug goed kan maken Smile

Je kan ook gewoon zaterdagochtend afkomen zoals vorig jaar, alleen heb je dit keer dan hopelijk geen omleidingen, hé Razz Ging je kameraad Davy niet mee, had je hem vorig jaar ergens toch beloofd?
Stoel en gasvuur kunnen we zeker gebruiken! Heb je toevallig ook extra tent of matrassen?

Aanwezig:

Debby
Chris
Tom
Tim
Britt
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  TimS do 23 jun 2011, 09:31

zeker interesse Very Happy
amai, wat een activiteiten... da gaat weer goed slapen zijn 's nachts...

Heb alleen mijn zus moeten teleurstellen,
had gisteren net beloofd die zaterdag een trip naar Heerlen te doen.

Ik weet nog niet ofdat ik vrijdag al ga afkomen, heb dan net gedaan met mijne wachtdienst.

Ik kom met de auto en slaap daar ook terug in zoals vorig jaar.
Zal mijn stoeltje en gasvuurtje ook terug meebrengen.

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Dancing Debby wo 22 jun 2011, 20:43

Adventure weekend Ardennen 1 juli tot 3 juli

Als sequel op het adventure weekend van vorig jaar...

Planning:
vrijdag namiddag (voor wie vroeger kan) - avond spreken we af dezelfde camping van vorig jaar: "Le Relais"
Adres: 16 rue de Serinchamps - 5377 HOGNE http://www.campinglerelais.com/

Daar zetten we de tenten op.

Praktisch:
- Auto's kunnen bij de tenten geparkeerd worden
- Er is een kastje voorzien waarop we elektriciteit kunnen aansluiten (ijskastje)
- Geef even door wie een auto, tenten en luchtmatrassen wel of niet ter beschikking heeft.
- Boodschappen kunnen gedaan worden in de supermarkten beetje verderop in Marche-en-Famenne.
- Er zijn gratis douches
- Er is een winkeltje waar brood, croissants, baguettes en eerste benodigdheden kunnen besteld worden
- Er is een bistro bij de ingang (was vorig jaar gesloten maar is nu terug open) waar je ook kunt eten en in het centrum van Hogne zijn ook genoeg eetgelegenheden (frituur, Grieks, Chinees, pizzeria's, ...)

Totaal camping: ongeveer 8 EUR per nacht. Achteraf wordt er nog totaalverbruik elektiriciteit en aantal aangekochte vuilniszakken bij ingerekend. Ruwe schatting voor 2 overnachtingen: 20 EUR + prijzen boodschappen (barbeque, ontbijt, ...) gaan we zaterdagavond tijdens de bbq al op voorhand samen uitrekenen.

zaterdag:
formule "Challenge Lesse" bij "Dinant Adventure"
http://www.lessekayaks.be/da_groupe_nl/challengelesse.html

1ste activiteit : Ardennen challenge (duur: 2u30)
Arrow
Inleidingsparcours : Een opeenvolging van 4 touwbruggen van 2 meter hoog om de klanten met het veiligheids materiaal te leren omgaan ..... een eerste stap naar het avontuur.

Luchtparcours : U verlaat de grond door een aaneenschakeling van verschillende touwbruggen ( balken, planken, rondhout met verschillende afstanden) om te eindigen boven op de rotsen. De bruggen hebben een gemiddelde lengte van 50 meter en en een hoogte van ongeveer 12 meter en leiden u rond in het rotsachtige amphitheater.

Kabelbaan : Gooi u in het diepe van de top van een 35 meter hoge rots. Uw moniteur begeleid u afdaling in alle veiligheid.

Ondergrondsparcours :Een 120 meter lang ondergronds labyrint met her en der verspreide obstakels ... verrassend

2de activitieit: 12 km wilde natuur per kajak (duur: 3 uur)
Arrow
Gendron- Anseremme : dit parcours beslaat het 2 de deel van de tocht Houyet - Anseremme. Traject in 2 persoonskajaks standaard.

Totaal Adventure dag: 32 EUR

Geef het door als je mee doet, dan reserveren wij het aantal personen. Je kan het bedrag de dag zelf cash betalen aan de inkom

Na de activiteiten doen we boodschappen voor de barbeque die 's avonds op de camping gepland staat.
Als je petanqueballen, badmintonset enz. hebt, mag je dit steeds meenemen voor extra animatie.
Wat kan je nog meenemen: zaklamp, toiletpapier (is nodig), extra uitklaptafeltjes en stoelen (we hebben nu een tafeltje met 4 stoeltjes), reservekledij voor de kajak, zwemkledij voor de zwemvijver op de camping...


Zondag
Tenten afbreken en naar gelang het weer kunnen we nog gaan mountainbiken. Je kan deze vlakbij de camping huren of een uitstap doen (informatie is bij de camping beschikbaar)

Als je ook wil deelnemen aan deze activiteit, laat dan iets weten hier op het forum of aan Debby.

Aanwezig:

Debby
Chris
Tom
Tim
Britt
David
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011 Empty Re: Adventure weekend - Hogne - 1 t/m 3 juli 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum