Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sneeuwpret indoor

2 plaatsers

Ga naar beneden

sneeuwpret indoor Empty Re: sneeuwpret indoor

Bericht  Hatsjiekidee zo 07 aug 2011, 21:48

Goed idee. Ik was van plan dit in juni ook te organiseren maar toen bleken april en juni plots zo'n dure maanden te zijn.

Qua locatie schijnt het in Landgraaf, net over de grens in Nederlands Limburg (waar ook Pinkpop ieder jaar plaatsvindt) voor een indoor piste vrij groot te zijn, wat het iets aangenamer maakt.
Ik was al op 2 indoor verschillende pistes en de afdaling duurt 30s en het weer boven geraken 4-5 minuten. HEtgeen na een paar keer toch wat tegensteekt.

De beste manier om wat extra volk op te trommelen is om je activiteit concreet uit te werken. (datum, tijd, plaats van afspraak, lostprijs, contactpersoon en contact info)
Dan kan het op mail gezet worden aan alle Flai'o leden.
Hatsjiekidee
Hatsjiekidee

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 48
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

sneeuwpret indoor Empty sneeuwpret indoor

Bericht  ijscube zo 07 aug 2011, 11:05

dag allemaal
ik heb al plannen om zaterdag 27 augustus te gaan skieen of snowboarden.samen met een paar vrienden.
als er nog mensen zijn die zin hebben om mee te gaan lijkt me zeker leuk. weet niet zo goed hoe het hier in zen werking zit maar dat kom ik nog wel te weten met de tijd.
we hebben nog niet besloten waar we zouden gaan maar we staan open voor suggesties.

greets

ijscube

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum