Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kookworkshop wereldkeuken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kookworkshop wereldkeuken Empty Re: Kookworkshop wereldkeuken

Bericht  Sam ma 15 aug 2011, 06:57

Hoi Sofie,

Dat van die avondscholen wist ik wel maar het probleem voor mij is dat het ineens minstens 1 keer per week gedurende lange tijd is.
Iets bijleren op 1 dag past me beter.

Vandaag ( 15 augustus ) kan ik nog op 24 en 25 sept maar we zullen dan maar eind augustus nog eens communiceren om te zien wanneer we het beste kunnen.

vriendelijke groeten

Sam

Sam

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Boom

Terug naar boven Ga naar beneden

Kookworkshop wereldkeuken Empty Re: Kookworkshop wereldkeuken

Bericht  sofie zo 14 aug 2011, 09:49

Hoi,

Voor de meer basic keuken kan je meestal ook wel terecht in de CVO's (Centrum Volwassenonderwijs). Mijn avondschool in Mechelen organiseert in ieder geval ook zo'n cursussen, maar dat is dan wel ineens voor een heel semester.

Eigenlijk ken ik ook bijzonder weinig van de Turkse keuken, maar 't leek me gewoon wel leuk om eens te proberen.
Chinese keuken klinkt ook niet mis, maar 24 september kan ik waarschijnlijk niet.

De komende twee weken ben ik weg en geen internet, dus ik ga hier niet snel meer reageren.
Eind augustus wil ik dan wel iets vastleggen.

Groetjes

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kookworkshop wereldkeuken Empty Re: Kookworkshop wereldkeuken

Bericht  Sam za 13 aug 2011, 08:00

Dag Sofie,

Dit lijkt me inderdaad ook wel een interessante aktiviteit om te doen.

De aktiviteit met de chinese keuken ( mjam mjam ! ) spreekt me in eerste instantie wel meer aan ( 24 sept ) maar dat zou ook eventueel kunnen komen omdat ik van de turkse keuken niets ken.

Dit is hier eigenlijk niet echt van toepassing maar indien je een workshop met " normale " keuken weet dan mag je me dit ook steeds laten weten.

Laat me gerust iets weten wat jij ervan denkt want tot hiertoe zou ik nog op beide datums kunnen.

vriendelijke groetjes

Sam

Sam

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Boom

Terug naar boven Ga naar beneden

Kookworkshop wereldkeuken Empty Kookworkshop wereldkeuken

Bericht  sofie do 11 aug 2011, 22:45

Hoi,

Bestaat er interesse om eens een kookworkshop te doen die meer op buitenlandse keukens is gericht?
In Antwerpen geven ze workshops gecombineerd met een wandeling waarbij je je ingrediënten bijeen zoekt. Het zijn eenmalige workshops waarbij je dus geen volledige lessenreeks moet volgen.

Ik ben bijvoorbeeld wel geïnteressseerd in deze van 25 september "Turkse Keuken", zie http://www.foodforfoodies.be/programma.aspx?Y=2011&M=9&D=25, maar ik sta ook open voor andere voorstellen Smile.

Kostprijs: 41 euro.

Greetz,
Sofie

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kookworkshop wereldkeuken Empty Re: Kookworkshop wereldkeuken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum