Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

5 plaatsers

Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Natalie do 22 sep 2011, 08:45

Voila,

Ik heb 5 tickets besteld voor de film Contagion. We zullen een kwartierke later afspreken nu we niet meer moeten aanschuiven. Dus we spreken af om 19u15 aan de Free Record Shop.

Tot morgen allemaal!
Natalie
Natalie

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  TimS do 22 sep 2011, 08:20

ok, reserveer voor mij ook maar een ticketje dan.
ik hoop dat ze mij deze nacht niet uit bed bellen.
en anders het zal wel lukken om wat uit te slapen morgenvroeg.

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Natalie do 22 sep 2011, 08:14

Hey Tim

Je kan 4 dagen lang elke film aan €4 bekijken, ook de avant-premieres. Ik ga vanavond nog reserveren voor Contagion. Moet ik voor u mee reserveren?

Laat maar iets weten.

Natalie
Natalie

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  TimS do 22 sep 2011, 07:26

ziet er inderdaad niet slecht uit: http://contagionmovie.warnerbros.com/index.html

ik zou ook Drive voorstellen, maar dat is misschien meer een film voor "petrolheads".

hoe werkt dat systeem van Fortis film days feitelijk ?

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Natalie wo 21 sep 2011, 19:44

Dag Olivier

Dat ziet er idd geen slechte film uit. De rest heb ik nog niet bekeken. Ik zal eens horen bij Sofie of ze die ook wil zien en dan kan ik vanavond reserveren.

@ Sam: spijtig dat je moet werken maar we zetten zeker nog eens een cinema op het programma.

Groetjes
Natalie
Natalie
Natalie

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Sam wo 21 sep 2011, 07:38

Interesse nog niet weg maar nu zeker van wacht Sad Crying or Very sad

Sam

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Boom

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Oli4 di 20 sep 2011, 23:10

Hey,

Als het nog doorgaat zou ik ook graag meegaan. Ik ben niet vertrouwd met de films maar Contagion lijkt me misschien wel leuk Smile

Kan ik van iemand het GSM nummer krijgen in een PM? Kan gemakkelijk zijn om elkaar te vinden zo als het druk is door de BNP Paribas fortis film days op een vrijdagvond.

Ik vermoed dat we hier wel voor moeten reserveren omdat het druk zal zijn?

Groetjes,
Olivier

Oli4

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Sam do 15 sep 2011, 04:54

Wel geinteresseerd maar meer dan waarschijnlijk van wacht Sad

Sam

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 08-04-11
Woonplaats : Boom

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  TimS di 13 sep 2011, 11:05

Kan zijn dat ik ook meega. Hangt er een beetje vanaf hoe dat mijn week wacht gaat lopen.
Kwestie van te zien dat ik niet in slaap val tijdens de film of het rijden. Wink

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  sofie di 13 sep 2011, 09:13

't is nog niet beslist welke film het wordt, maar goeie suggesties zijn altijd welkom Smile

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Natalie di 13 sep 2011, 06:51

Bericht aan alle filmliefhebbers. Op 21, 22, 23 en 24 september zijn het weer de BNP Paribas Fortis Film Days. Vier dagen lang kan je films bekijken voor slechts € 4 per voorstelling. Je kan zowel reeds geprogrammeerde films als langverwachte avant-premières ontdekken.
Meer info vind je op: http://www.filmdays.be/nl/index.php

Wij pikken een filmpje mee in Metropolis op vrijdag 23 september. We spreken binnen af om 19u15 aan de Free Record Shop. Laat iets weten als je graag meegaat.

Nog even alle praktische info op een rijtje:

Datum: Vrijdag 23 september
Contact: Natalie
Plaats van afspraak: Metropolis – Free Record Shop
Stad: Antwerpen
Kostprijs: € 4 per film

Aanwezig:
Natalie
Sofie
Olivier
Tessa
Tim


Laatst aangepast door Natalie op do 22 sep 2011, 08:43; in totaal 2 keer bewerkt
Natalie
Natalie

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september Empty Re: BNP Paribas Fortis Film Days - Antwerpen - vrij 23 september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum