Flai'o
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  sofie do 23 jun 2011, 05:55

Het concrete weekendvoorstel is verplaatst naar
https://flaio.actieforum.com/t54-adventure-weekend-hogne-1-t-m-3-juli-2011.

Daar kan verder afgesproken worden.

sofie

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  Dancing Debby di 21 jun 2011, 11:59

Het gaat nog steeds door. Ik wacht op reactie van Dinant Adventure of het mogelijk is dat iedereen mss rechtstreeks zijn eigen deel kan door storten.

De camping heb ik gevraagd om alvast 3 tentplaatsen bij elkaar te reserveren.
Ze zeiden dat ze zich ons zeker nog herinnerden van vorig jaar, blijkbaar hadden we een aangename indruk nagelaten.
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  Dancing Debby wo 25 mei 2011, 05:39

Komende weken heel druk met allerlei zaken.
Vanaf midden juni zal ik meer tijd hebben om dit uit te werken.

De datum stond dus geprikt op 1 t/m 3 juli, we nemen dezelfde camping van vorig jaar en nemen de activiteit "Challenge Lesse" (zie hieronder) op zaterdag.

Voor zondag kunnen we samen nog een paar dagen op voorhand zien hou we dat zouden kunnen invullen. Chris zou ook graag weer een bbq willen inlassen.

Camping tentplaatsen kunnen we paar weken op voorhand nog reserveren.
Van Dinant Adventure geen idee hoeveel op voorhand dat moet geboekt worden. Ik heb er pas midden juni zeker tijd voor tenzij iemand anders er even bij wilt informeren en verder over nadenken.
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  Dancing Debby di 19 apr 2011, 00:30

1) Afstand camping Hogne to Dinant adventure = +/- 30 km +/- half uur rijden.

2) Ze hebben een formule "Challenge Lesse" http://www.lessekayaks.be/da_groupe_nl/challengelesse.html

1ste activiteit : Ardennen challenge (2u30)

Inleidingsparcours : Een opeenvolging van 4 touwbruggen van 2 meter hoog om de klanten met het veiligheids materiaal te leren omgaan ..... een eerste stap naar het avontuur.

Luchtparcours : U verlaat de grond door een aaneenschakeling van verschillende touwbruggen ( balken, planken, rondhout met verschillende afstanden) om te eindigen boven op de rotsen. De bruggen hebben een gemiddelde lengte van 50 meter en en een hoogte van ongeveer 12 meter en leiden u rond in het rotsachtige amphitheater.

Kabelbaan : Gooi u in het diepe van de top van een 35 meter hoge rots. Uw moniteur begeleid u afdaling in alle veiligheid.

Ondergrondsparcours :Een 120 meter lang ondergronds labyrint met her en der verspreide obstakels ... verrassend

2de activitieit: 12 km wilde natuur per kajak ( 3 uur)
Gendron- Anseremme : dit parcours beslaat het 2 de deel van de tocht Houyet - Anseremme. Traject in 2 persoonskajaks standaard.

Totaal 31 EUR

Ik stel voor om dit op één dag te doen.

Op een tweede dag mountainbiken en combineren met nog een andere activiteit. In de buurt van de camping kan je VVT's huren

"VERHUUR VAN VTT
LOBET – Marloie (6 km) 084/31.60.16
BODART – Baillonville (5 km) 086/ 32.22.22
LACROIX– Rue de Jeneffe,1-Porcheresse 083/ 63.35.01
"



Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  Dancing Debby ma 18 apr 2011, 22:18

Juni wordt een drukke maand. Gezien het vorig jaar begin augustus al wat kouder was stel ik voor het weekend te houden vr 1 tot zo 3 juli...

Heb van paar mensen opgevangen dat ze zeker al willen kajakken, mountainbiken en klimmen. Persoonlijk zou ik ook nog een death ride willen toevoegen.

Ik ga nog eenmaal deze datum bij iedereen checken. Dan eens zien hoe we het programma ineen kunnen steken.
Tips/voorkeuren steeds welkom.
Dancing Debby
Dancing Debby

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 08-04-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Antwerpen

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  TimS ma 04 apr 2011, 08:13

Debbedoedel schreef:

-Nog uit te werken-

Net als vorig jaar zouden we dit jaar terug met een allegaartje sportievelingen een avontuurlijk weekend in de Ardennen willen doorbrengen, gecombineerd met ontspanning en gezelligheid.

We zouden terug dezelfde gastvrije camping als vorig jaar willen nemen: http://www.campinglerelais.com/

De sportieve activiteiten zouden we willen uitstippelen via Dinant- of Durbuy Adventures:
http://www.lessekayaks.be/indexnl.html
of
http://www.durbuyadventure.be/nl/index.php
Gemeenschappelijke voorkeuren gaan zeker al uit naar kajak, mountainbike en klimmen.

Data die momenteel nog beschikbaar zijn: (aangepast door Tim)
10/6-12/6,
1/7-3/7,
12/8-15/8
Ben je zeker al geïnteresseerd, geef alvast even door welke van bovenstaande weekends jou ook/zeker niet uitkomen.

Later werken we dit verder uit.

TimS

Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 02-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus) Empty Re: Adventure weekend 2011 the sequel (juni/juli of augustus)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum